Bir emanet taşıyoruz...Düşe kalka yaşıyoruz...Ömür dediğin bir akşam üzeri, aha geldik, gidiyoruz...Hayat ; uçan su buharı...Hani nerde, kim buralı...Bu hayatın tek kuralı dil davalı, gönül yalı...Dünya dedikleri kimine samanlık, kimine yağdanlık, kimine bataklık...Cahillik, bağnazlık, insan dediğin karanlık...Ayakta kalmak istiyorsan tek yol var, bildiğin yoldan ayrılma...Seni hiç yerine koyanlara aldırma... Namert fırtına olsa çınardan yaprak alır...Fırtına diner, dalların tekrar yeşerir, sen yeterki yıkılma...
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta