Sorma neden dertli gönlüm
Aldırma akan yaşlarıma
Elbet diner acım
Boşver yıkılsam da hergün
Gözlerim ağlamaktan görmez olsa
Kalbim sızlamaktan çarpmaz olsa
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




EVET....ALDIRMAMASI GEREKİR AMA ANLATAMIYORUZ İŞTE...
***********TEBRİKLER*********
şiir yazmaya başladığım ilk günlerde ki dizelerimi hatırlattı bana şiirin ve şimdi bilmiyorum acaba o şiirlerim hangi çatı arasında ve ya hangi model sobanın sıcaklarında göğe yükseldiler
başarılar diliyorum...
Güzel şiir,Tebrikler...Benim ARTIK GELMESENDE
OLUR şiirime anlatım olarak çok benziyor...Başarılarınızın devamını diliyorum
Nöbetçi Şair/Şahin ERTÜRK
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta