Yüreğinden sanki bir şey çalmışlar,
Gözlerin çok mahzun bakıyor can be...
Sanki yüreksizler esir almışlar,
Gözlerin çok mahzun bakıyor can be...
Aldırma yıl geçer, mevsimler çürür,
Hayat peşi sıra umudu sürür,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok güzel dizeler, güzel bir anlatımdı..KUTLARIM. Ferah YILMAZ
Bence türkü tadı var:) Yok mu sazınız da dillense bir de...Kutlarım!
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta