Şeytandan olmadır,nefisten doğma;
Nerede yalan var, zulüm orada.
İlk insandan kalma bu hân-i yağma,
Nerede yalan var,zulüm orada.
Ocaklar söndürür,çok canlar yakar.
Kalleşlik, ihânet,necaset kokar.
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




ağzınıza sağlık şiirleriniz çok güzel şuan vaktim yok müsait birgünümde yeniden okuyup mesaz yazacam Allahın izni ile...
selamlar Ahmet Ergin
Şiirlerinizde 'halk ozanı' tarsı ve tadı var. Rabbim yardımcınız olsun.
Çok özledik şöyle içten olmayı.
Dosdoğru,eğrisiz haber almayı.
Pislikten arınmış, dostluk kurmayı,
Nerede yalan var, zulüm orada.
Yalana küsen ,yaralı Gönlünüze sağlık
Selam ve dua ile
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta