Al hançeri vur sineme sevdiğim
Uğrunda bu canı vermezsem eğer
Gel de harâp eyle gönül bahçemi
Sana al gülleri dermezsem eğer
Düşmanlarım yüz yerimden vursunlar
Bütün sevdiklerim uzak dursunlar
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Çok duygulu ve etkileyici.....sanırım hancer gerçek olsa can tatlı olurdu.
Başarılarınızın devamı dileğiyle....
Harika bir siir okudum tebrikler.
koca yüreğe sevgilerim güzel bir şiir daha
Şair, ozan hak aşığı; size ne dense azdır şiirlerinizi okumaktan büyük keyif alıyorum...Keramet Sıvasın toprağında mı diye insan düşünmeden edemiyor...Tarzınız sizin ömrünüz uzun olsun; rahmetli aşık Veysel tarzına çok benziyor kutluyorum baki selamlar...
Harika bir siir okudum kaleminizden.Bu güzel siirinizi yürekten kutluyorum.
10 puan+anto
Selam ve saygilar.
tatlıytdı sıcaktı duyguluydu
GÜZEL VE AKICI BİR ŞİİR. COK BEĞENDİM.KUTLARIM DOST.KALEMİN VAR OLSUN. BAŞARILARININ DEVAMINI DİLERİM.SAYĞIYLA
TEBRİKLER
Emeğinize sağlık, tebriklerimle...
Türkü tadında savda yüklü bir şiir olmuş
zevkle okudum
yüreğinize sağlık
Bu şiir ile ilgili 30 tane yorum bulunmakta