En çok özlediğim güzel akşamlar
Akşamlarda unuttuğumuz birşeyler vardı
Bulamadığımız
En çok yıldızları mı özlerdik yoksa
Ayın doğuşunu mu?
Herşeyin silinişiydi gözlerimizde ışıldayanlar
Küçücük ışıklar çok şey anlatıyordu bizlere
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




En çok özlediğim güzel akşamlar
Akşamlarda unuttuğumuz birşeyler vardı
Bulamadığımız
En çok yıldızları mı özlerdik yoksa
Diline saglık
Uzun zamandır antoloji de şiirler okumuyordum . İlk şiir size nasip oldu okudugum . Yanlız şurayı anlayamadım başınalıklar ne anlama geliyor.Tabi ki şiirinizi yazarken hissedip yazmışsınızdır o kelimeyi.Teşekkürler bu şiir paylaşımınız için . Saygılarımla...
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta