Akşamlar karanlık,akşamlar acı,
Akşamlar içimde bitmeyen sancı.
Sabah mı? Belki,yine akşam var,
Akşamlar içimde hüsranla başlar
Aldı beni benden akşamlar aldı,
Çaldı onu benden akşamlar çaldı,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




tam bir TSM kalsikleri tadında bir şarkı olur bu şiirden..çok beğendim..tam puanla yıldızınız parlasın..
Yüreğinize Yüreğinzin Kelamına sağlık saygıdeğer MUKİM üSTAD''
saygı ile selamlar olsun..
ah şu akşamlar diyordunuz... iyi ediyorsunuz.. gizem vardır akşamlarda tam puan
Güzel bir şiir.Kaleminiz daim olsun,saygılar.
akşamlar hüznü körükler nedense güzel şiirlerinizden dolayı teşekkürler hocam..
İyi ki ruha sevda aşlayan sebepler var.
Sevdasız bir dünyayı bir hayal edin hele
Ve kendinizi sevdasız...
Selamlar.
Günbatımıyla beraber çöker üstüme,
O an tüm sevdaları salar gönlüme,
Düşürür,çaresiz, karanlığın eline,
Vurur taştan taşa,vurur akşamlar..
Severek ve kendımı bularak okuduğum şiirin pek güzel eline ve yüregıne sağlık...
Ah o akşamlar...tebriklerim güzel şiire ve şairine ..
sevgiler..
şiirin sonu şöyle bitseydi dedim içimden;
''akşamla gönlümde hüzzam yavaşlar''
Çok güzel bir şiir tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 9 tane yorum bulunmakta