Günde bir zaman geldi, o koca güneş battı,
Gökyüzünde ki siyah, maviyi rengine kattı,
Artık insan dahi, uzaktaki belirsiz bir karartı,
Karanlık yıldız, yıldız, delinmiş bir sarattı,
Günde bir zaman geldi, sabahtan hemen öncenin ikizi,
Ay ışığında takip eder oldu, gölgemiz gölgemizi,
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Kutluyorum anlamlı çalışmanızı.Selamlar,sevgiler.Sağlık ve sevgiyle kalın.
Duygu dolu,
tebrikler...
Selam
ve
muhabbetle...
Çok yalın ve güzel bir anlatım.
Tebrikler :)
Beğenerek okudum tebrikler kaleminiz daim olsun
TEBRİKLER.
ÇOK GÜZELDİ.
YÜREĞİNE SAĞLIK.
Yüreğine sağlık.Tebrik ederim
Günde bir zaman geldi, sabahtan hemen öncenin ikizi,
Ay ışığında takip eder oldu, gölgemiz gölgemizi,
Sûkut çöktü birden, azalttık sesimizi,
Beklide hatırladık eski akşamlarda, kaybolan günlerimizi
Bu güzel mıralara tebrikler şairim.
Mustafa Yiğit/Adana
TEBRİKLER YÜREĞİNİZE SAĞLIK.KALEMİNİZ DAİM OLSUN .SAYGILARIMLA.
Anlatım ve konu tam bütünlük oluşturuyor.akıcı derin anlamlı yüreğine sağlık.
Mazinin tesellisiyle ne günler geçiyor ya rab.
Gelecek maziyle karartılıyor ya rab.
Demek geldi içimden çalışmanızı okuyunca..
Batan güneşler elbet bir gün doğacak
Güneşsizlikte görünen aylar kaybolacak
Gölgeler küçülecek, yok olacak
İnsanların onurlu inancı ve yaşamı hayat bulacak..
Bu şiir ile ilgili 11 tane yorum bulunmakta