Yine akşam oldu
Yine hüzün çöktü içime
Orhan Veli misali...
İçmeyipte ne halt edeceksin.
Serde hasretlik varsa...
Akşamı iple çekeceksin
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Mekanın cennet olsun rahat uyu sevgili Atila..
İşte akşam...Hüznün ta kendisi...Rahat uyu akşamlarda...
NEYLER SUSKUN, MEYLERİN TADI YOK, BEYNİMDE RESMİN YÜREĞİMDE SEVGİN VAR BENİM CAN ARKADAŞIM ATİLA..ÖYLE ANILARIMIZ VARKİ BİRLİKTE UNUTMAK MÜMKÜN DEĞİL, AĞABEYİNİ BÖYLE BİR KEDERLE BIRAKIP GİTMEK VARMIYDI BE CAN..SANA RAHMET DİLİYORUM DUALARIMIZ YAĞMURLARLA YIKASIN TOPRAĞINI GÜZEL ARKADAŞIM. RAHAT UYU. SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIM.
Tam da karanlyk bir ky? ak?amyn da,Ayvalyk'y bu kadar çok özlemi?ken iyice hüzünlendirdi dizeleriniz..Yüre?inize sa?lyk..:)))
İç iç kardeşim yarasın, benim karaciğerin senin karaciğere selamı var, dubleleri arttırın diyor.
içki neki maksat hoş bir muhabbet,muhabbetiniz bol olsun kadehinizde dolu tebrikler
böyle bir içmek
çok güzel
tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta