*Akran Şiiri - Yorumlar

Şükrü Özmen
193

ŞİİR


61

TAKİPÇİ

bir akranım yok yeryüzülülerden
yalnız birazcık buhar
üç çilek gözeneği ve şeker
biraz anne
biraz yar hasreti
çokca ölmek davası

Tamamını Oku
  • Hasan Büyükkara
    Hasan Büyükkara 28.04.2026 - 05:31

    Her yer ve her şey şiire dairdir. Şiir , her şey ve her yere dairdir
    Şeklinde bir beyanat hissi aldım dizelerden

    Cevap Yaz
  • Zeylin Zabel Siran
    Zeylin Zabel Siran 27.07.2017 - 21:16

    Cehennem mi derdime deva olacakmış.. Şaşarım!

    Cevap Yaz
  • Sabriye Babaoğlu
    Sabriye Babaoğlu 02.04.2012 - 21:15

    ah be şiir alıp salıp kalıp ve çalıp bir kendimize akran yaşamayı hor görmüş oluyoruz!

    Cevap Yaz
  • Yıldırım Uzun
    Yıldırım Uzun 02.04.2012 - 09:53

    Derince...

    Cevap Yaz
  • Mehmed İhsan Uslu
    Mehmed İhsan Uslu 21.03.2012 - 09:05

    Tebrikler!
    Girift fikirlerin harman olduğu bir duygu sağanağıydı.
    Yürek sesinizi ve kaleminiz kutluyor, bol ilhamlar diliyorum.
    100+heybem.
    Vesselam.

    Cevap Yaz
  • Sevim Aslanalp
    Sevim Aslanalp 13.03.2012 - 20:08

    bambaşka tat herzaman....tebrikler.....teşekkürler.....

    Cevap Yaz
  • Annabel Lee
    Annabel Lee 08.03.2012 - 22:38

    Ruhunuzun ince eleyip-sık dokuduğu,gönlünüzün ipeksi terennümü...

    Cevap Yaz
  • Şebap Teker Armanc
    Şebap Teker Armanc 08.03.2012 - 00:37

    Yüreğine sağlık harika dizeler kutlarım

    Cevap Yaz
  • İnci Eskicuma
    İnci Eskicuma 01.03.2012 - 18:00

    *
    // Nice Erler vardır ; melek kanatlarıyla taşırlar
    Sancağı... Sükûn

    Cevap Yaz
  • Enver Özçağlayan
    Enver Özçağlayan 29.02.2012 - 13:34

    Güzel şiirinizde yok saydığınız herşeyin kabule şayan olması dileğiyle gözlerinizden öpüyor, tebriklerimi gönderiyorum...Enver Özçağlayan

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 28 tane yorum bulunmakta