bir akranım yok yeryüzülülerden
yalnız birazcık buhar
üç çilek gözeneği ve şeker
biraz anne
biraz yar hasreti
çokca ölmek davası
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Her yer ve her şey şiire dairdir. Şiir , her şey ve her yere dairdir
Şeklinde bir beyanat hissi aldım dizelerden
Cehennem mi derdime deva olacakmış.. Şaşarım!
ah be şiir alıp salıp kalıp ve çalıp bir kendimize akran yaşamayı hor görmüş oluyoruz!
Derince...
Tebrikler!
Girift fikirlerin harman olduğu bir duygu sağanağıydı.
Yürek sesinizi ve kaleminiz kutluyor, bol ilhamlar diliyorum.
100+heybem.
Vesselam.
bambaşka tat herzaman....tebrikler.....teşekkürler.....
Ruhunuzun ince eleyip-sık dokuduğu,gönlünüzün ipeksi terennümü...
Yüreğine sağlık harika dizeler kutlarım
*
// Nice Erler vardır ; melek kanatlarıyla taşırlar
Sancağı... Sükûn
Güzel şiirinizde yok saydığınız herşeyin kabule şayan olması dileğiyle gözlerinizden öpüyor, tebriklerimi gönderiyorum...Enver Özçağlayan
Bu şiir ile ilgili 28 tane yorum bulunmakta