Gurbete düşeli dokuz ay oldu,
Sormadı hayırsız akrabalarım.
Ah çektim,gönlüme bir hüzün doldu.
Görmedi hayırsız akrabalarım.
/////////////////////////////////////////////////////////
Ankara'ya geldim,geniş silsile.
İkibin yadide ne heves ile.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok ayrı bir lezzet şiirleriniz Binali üstad.Usta Reyhani'yi hatırladım nur içinde yatsın...hürmetler....
Binali der,dostluk olsa ne vardı.
Son baharım geldi,gülüm sarardı.
El merhem getidi,yaramı sardı.
Sarmadı hayırsız akrabalarım.
Gittikçe yaygınlaşan Ben duygusuna ve kaybedilen değerlerimize ses olmuş çok manidar bir eser. içim yanarak okudum. El ele gönül gönüle günlere hep birlikte dileklerimle, selam ve dua ile. 10 puan
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta