Bir ses fısıldar kulağıma,
Camın altından geçer yavaşça,
Akordion çalar küçük bir insan..
Duygular körpe umutlar yeşil..
Gözler masum, sözler suskun.
İsyanı tatmamış bir ağız,
Hızlı ve ritimli atan bir kalp..
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Notası kırık bir ses...
isyanı tatmamış bir ağız...güzel di
berraklığın en nihai noktasında duyguların inkişafa yeltenmek istediği bi anda çıtırdatmaların uçuk kaçıklıyla terennüm ettirmek hissiyatı en ulvi noktada...
düşekalka yazmak değil...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta