'sarın' demiş gecenin tütsüleyen kokusu
dönüp gözüyle gündüze
'üşümek ayıp değil, sarın'
tırmanışları tırnak diplerinde kazılı yaşanmışlık
yavaşça giydiriyor bak
özenle bezenmiş telaşsızlık
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




en başa değer yaşsız canın.. demiş madem ki şair..
madem ki şair..dinlenir kırk dilden bir arifin lafı demiş ..
O halde dinleyelim...
Karac'oğlan der ki yandım ben öldüm
Her deliliği ben kendimde buldum
Dolanıp da kavil yerine geldim
Kavil yerlerinde bulamadığım
dinlenir kırk dilden bir arifin lafı
ne fayda
bir bakmışsın araf olmuş dilde saf
bitap can, yerde harap
Harikulade...Enfes...Yüreğinize sağlık efendim...Saygılar sunuyorum.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta