Aklımdasın en bela zamanlarımın ta orta yerinde
Kaçmakta buluyorum çareyi bana yasaksın diye..
Hoş yalan sayıyorum seni de yine yanmasın diye canım
Böylesi daha az acıtıyor içimi ümidim olmayınca
Aklımdasın en karanlık zamanlarımda zifirin en orta yerinde
Yastığıma gömülüyorum sanki düşüncelerimi ele verecekmişim gibi
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Aklımdasın ah aklımdasın bir türlü kazıyamadığım içimden
Gölgelerin gelir geçer evimin her bir köşesinden
Söyle kime anlatayım kim anlar ki beni böyle yürekten
Git artık uzak dur seni silmeye çalıştığım her bir zerremden!
== Yüereğiniden dökülen duygularınızı beğenerek okudum..Akıcı ve Lirik bir anlatım..kutluyorum yazan yüreği..Şiir e Tam puan sizede saygı ve sevgilerim var.. nevzat uçar..))
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta