Vakit gecenin bir yarısı,
Uykularım, uykusuzluğumla boğuşmakta
Ve sen, uzaklarda da olsan
Hâlâ aklımdasın.
Arzularım benden hayli uzak
Korkularım karanlıklarda çığlık çığlığa,
Sevdalarım düşe kalka yollarında,
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Çok etkileyici .hele ki bu güzel dizelerin birine hitaben yazıldığını ve konusunu bilmek.İçim acımadı desem yalan.Bazen öyle bir yer eder ki kişiler insanın yüreğinde asla ve asla onsuz olmaz akıllardan çıkmaz.Ama bir yandan da bir gerçek vardır ki hayat acımasızca devam eder aramızda olmayanlara inat.
Kutlarım ve tam puanımla.
Saygılar , sevgiler dost yürek
Bu şiir ile ilgili 1 tane yorum bulunmakta