Unutulduğunu zannetme unutamadım
Unutabilmemde mümkün değil,aklımdasın.
Rüzgar her estiğinde
Sesini getirecek
Her yaprak yere düştüğünde
Yuvarlanarak sana gidecek gibi gelir
Gözlerim ufuklara dalar giderim.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Hos bir siirdi kutlarim Dostum guzelikler sizinle olsun saygilar***TAM PUAN***
bu güzel dizlerinizi kutlarım...beğeniyle okudum..yüreğinize ve emeğinize sağlık..tebrikler...
Son dizeyi gereksiz bulmamın dışında beğeniyle okudum çalışmanızı.
Güzel bir şiir, serbest de kalemine yakışıyor. Selamlar.
umutlar daim olmalı..
kaleminize yüreğinize sağlık efendim.
ADAM GİBİ BİR SERBEST.
TEBRİKLER AĞABEY.
SELAM VE DUA İLE.
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta