aklım açık denizlerde
yelkensiz ve rüzgarsız seyrediyor
bilcümle elalem
deliydi zaten beklenirdi diyor
sen aklımı denizlerinde yüzdürdüğüm kadın
bir liman ayırdın mı bana
birgün sığınacağım
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Bir sevgiliye 'seni düşünüyorum' demenin en güzel anlatımı. Ellerinize, yüreğinize, ha birde aklınıza sağlık. Aygül Albayrak
Ne kısa ve ne uzun bir şiir..Tebrikler.
Şiir bir düz yazımı anımsattı bana 'dalarım uçsuz bucaksız maviye,rotasız yol alan kendini rüzgarın kaderine bırakmış,bir yelkenli misali karışınca duygularım alaboraya tutulmuş düşüncelerim,savrulur oraya buraya acemi bir tayfa gibi bir çıkış yolu ararım kendime,karamsarlık alır dümeni' diye gidiyor....siz kısacık şiire çok anlatım sığdırmışsınız,kutlarım.
Bu şiir ile ilgili 13 tane yorum bulunmakta