882
AKLIM EBRULİ 4
Sandal barınağındayım
Sağım okaliptüs
Solum zakkum zıkkım
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Yine okunası ,çok güzel bir şiirdi.
Kutluyorum tam puanımla.
AŞK BU İŞTE DEMEKKİ DEDİRTEN HARİKA BİR ŞİİRİNİZİ DAHA OKUDUK TAM PUANLA TEBRİKLER ÜSTAD
**Okuyan
İmrensin bu kutsal aşka bu kutsal yanışa***
OKUDUM İMRENDİM BU AŞKA..:))
**Yüreğimse deniz misali aklım ebruli.***
YİNE YİNE GÜZEL BİR ŞİİR/MÜZİK...HARİKA...
tşk.ler..
Harikaydi :) Dost kalemin daim olsun yuregine saglik saygilar***Tam Puan***
Sağım okaliptüs
Solum zakkum zıkkım
Yüreğimse deniz misali aklım ebruli.
tebrikler ...çok hoş bir duygusal calışma...kalenize sağlık
Farklı ve güzel bir anlatım.Tebrikler......
Kelimelerle oynamaniz ve bu dereve guzel bir eseri var etmeniz saygiyla karsilanir. Yureginize saglik sevgili dost.Nefis bir calisma olmus. Basarilar diliyorum. sevgilerimle
http://www.biryabanci.org/
okaliptüs ve zakkum
ikiside izmir.ikiside izmirli güzel di
'Aklım ebruli'
Sevdim ben bu tanımlamayı...:-))
Selam ve saygılar...
Gül
AYAKLARIN TOPRAĞA BASMADIĞI
ANDA YAZILMIŞ BİR ÖZAY ŞİİRİ
KUTLUYORUM SERBEST ŞİİR USTASINI
SELAMLARIMLA
Bu şiir ile ilgili 47 tane yorum bulunmakta