akıp gider
yol uzundur sürer
bir adım bir adım daha derken bazen
bir sonraki günü hesap etmezken ve
bir bakışın ardında bir kalp atışı ararken
bir anda sonuna geliveririz
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




tebrikler
'sadece yaşamaktır işin aslı
doyunca ve hür
ki insan sadece kendinde özgür.....güzel frinal tebrikler'
sadece nerede olduğunun önemi vardır
ve nasıl olduğunu düşünmek fedakarlıktan kaçmaktır
ama
her şey bir yana aslında
sadece yaşamaktır işin aslı
doyunca ve hür
ki insan sadece kendinde özgür
GÜZEL ŞİİRİNİZ İÇİN SİZİ KUTLUYORUM.
TEBRİKLER KARDEŞİM.
SELAM VE DUA İLE
tebrikler ali baba.. görüşemiyoduk epeydir.. şiirin de olmasa unutturacan bize kendini..ama biz unutmayız..tekrar dan tebrikler..
teşekkürler yüreğinize..
sadece onda olmayı sevdiğin için
ve sevildiğin için olmayı
sevdalı kalarak
sevdayla bakarak
orda olmak güzeldi dediğin günlerin
bir sonrakinde de sürmesini dileyerek paylaşmaktır...
ÇOK GÜZELDİ SEVGİLİ DOSTUM. TEBRİKLER...
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta