Balıkesir’den çıktım,otuz beş kilometre
Gökçeyazıyı geçip,geliver gün görmeze
Dört kilometre sonra,karaca örenlere
Akbaş köyü ormanın,saklanmış eteğine
Köye girmeden çamlar,yol boyu dizilmiştir
İçinde yaşayanlar,yıllarca ezilmiştir
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




tebrikler ustad zevkle okudum
Yıllar yıllar önce Balıkesir/Balya-Doğanlar köyüne atanan öğretmen arkadaşımın yanına gitmiştim ve sonrasında Balıkesir'e tayinimi istemiştim. Ancak çalıştığım kurum; yetişmiş elemanımı yollamam diyerek tayinimi yapmamıştı. Akbaş Köyüne benden selam olsun. Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta