Ak duvaklar içinde görürsen beni.
Gelinmi oluyorsun diye sorma.
Ellerimi çekiyorum senden deme sakın.
Gelinlik içinde bir kuş gibisin.
Görünce sarhoş oldum.
Uçup gidiyorsun nerelere diye.
Sorma sakın sevdiğim söyleyemem.
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Güzel şiir. Gönlüne sağlık. Selamlar...
çok güzel olmuş bir sevda türküsü bu.leyla ile mecnun gibi.yağmurla çöl gibi. kana kana içilecek su gibi.yüreğine sağlık.tam puanla kutlarım.
Elinize emeğinize sağlık, gerçekten çok güzel bir şiire imza atmışsınız.
sevdiğine kavuşamazsan aşkın ölümsüzleşir belkide o zaman aşık olursun...
aşk imkansızlığın acısına yanmaktır...
güzel yanış... güzel yazış... tebrikler...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta