Ajanslar Şiiri - Yorumlar

Güz Sendromu
24

ŞİİR


22

TAKİPÇİ

kimin kolunda bir saat görsem,
şu akrepli, yelkovanlı olandan,
aklıma gelir Mesut Mertcan ve Orhan Ertanhan

ne de güzelmiş o anlar,
sekiz ajansında TRT karşısında olmak,
konu komşu çıkarıp kolundan saati,

Tamamını Oku
  • Hüseyin Seyfi
    Hüseyin Seyfi 20.02.2007 - 18:53

    o nostalji, bu şiirle bize de esti,sayenizde ,tebrikler.

    Cevap Yaz
  • Cevat Çeştepe
    Cevat Çeştepe 13.02.2007 - 10:51

    hayat siyah beyazken nostaljik bir tadı olduğu için çok güzeldi. ama renklerde tek başına bile ayrı bir güzellik değil mi ? nostaljini tadı belki bir daha ulaşılmaz olanları barındırdığı iiçindir. bende sık sık yaşarım bunu. kutlarım güzel anlatımınızı.

    Cevap Yaz
  • Mehmet Ali Terken
    Mehmet Ali Terken 13.02.2007 - 10:45

    Bence de...Saygılar

    Cevap Yaz

Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta