1927- 25 Ağustos 2016
Önce sen hep o temiz yüzünle yanımdasın.
Otuz yılın bitmeyen çilesine dayanmış,
İçlerinde umut dolu çoban ateşleri yanmış,
Hüzünlü bakışlarınla aydınlık ufkumdasın.
Demek, yalnız seninle hayatın tadı varmış!
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




çok
güzel
bu 5 cocuk haberini alan sahis biliyorum cok sevinecek:))))cunku 3 rakamini coktan asmissiniz sair...biraz siyasi oldu bu sozler ama,neyse:))))
agaciniz hic yikilmasin...
sevgiyle...
Bu gidişle yirmibirinci asır me/deniyeti mutlu aileninde köküne kiprit suyu ekecek.İçki kumar esrar seks ticareti aldı başını gidiyor.Evliliklerin ömrü 3-5 ayı geçmiyor.Hayatımızın tadını kaçırıyor.Yalan mı?
Ailesine sahip çıkan adamlar, kimliğine kişiliğine, vatanına insanına da sahip çıkar. Sizler gibi böyle onurlu insanları Allah eksik etmesin. Ve babalar, böyle sorumluluk sahibi sevecen baba olamayacaklarsa sabilerin günahını almamalı. Tebrikler sayın şair, şiirlerinizin herbiri bir diğerinden güzel; eksik olmayın baki selamlar.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta