Efkarlıyım
Çok…
Neden yalan bilmiyor aynalar?
Hüzün akıyor yüzümden.
Apaçık bir küskünlük.
Ayan beyan yalnızlık…
Efkarlıyım
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




ŞİİRİNİZ GERÇEKTEN ÇOK HOŞ..KISA AMA ÖZ.. KELİMELER ÇOK DERİN MANALI TEBRİK EDERİM..
Sevgili Firuze Hanım;
Efkarlıyım
Çok…
Neden yalan bilmiyor aynalar?
Hüzün akıyor yüzümden.
Apaçık bir küskünlük.
Ayan beyan yalnızlık…
Efkarlıyım
Hem de çok…
Yazan yüregi ve kalemi kutluyorum.Mutluluk yüreginizden tebessüm yüzünüzden asla eksik olmasın..Saygı ve kalbi muhabbetlerimle...Sezai Binici/umut_adam/Erzurum
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta