Her şeyin sahtesi çıkınca hani,
Ne gerçek dost,ne dostluğa yol kaldı.
Bülbül terk edince aşiyanını,
Ne gülistan,ne de gonca gül kaldı.
Sanırsın ki sağlar sollar kapanmış.
Umutla bakılan fallar kapanmış.
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Dostluğu arayıp,bulsam diyorum.
Bulsam,yüreğime alsam diyorum.
CÜCE der ey dostluk,gelsem diyorum.
Ne senden gel,ne de bende hal kaldı.
DİLERİM ARADIĞINIZ DOSTLUĞU BULURSUNUZ ÜSTADIM YİNE MUHTEŞEM DİZELER YİNE KALEM DİLE GELMİŞ KUTLUYORUM SELAM VE SEVGİLERİMLE...
Mükemmel bir çalışma; mana derinliği var, anlamlı olmanın yanında doğruları tespit ve şiir diliyle aktarmanın da ustalığı sinmiş mısralara... Tam puanla kutluyorum... Güneri Yıldız
Yureginize saglik cok cok guzeldi saygilar kaleminize
Allah sonumuzu hayır eylesin.
Tebrik ve selamlarımla.
Muhterem kardeşim, şiirinizi zevkle okudum, haz aldım Yüreğine kalemine sağlık,yaradanın en güzel lutufları üzerine ol sun.Sevgi ve saygılar...
Sağol var varol.
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta