Araştırmacı-Yazar, Şâir...
Sevgili Ahsen’im,
dayanamıyorum artık…
Gözyaşlarımla
yazıyorum bu satırları…
İnan,
ben istemedim bu hayatı..
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Dostum bicik,
bu siiri okurken neredeyse aglayacaktim..
Duygularin kelimelerin arasindan resmen görülüyor ya..
Evlat sevgisi Allah'ın uhumuza nakşettiği en güzel duygulardan birisidir.
çok duygulu ve güzel dizeler taşıp gelmiş gönlünüzden sayfalara dökülmüş kutlarım
Bir babanin kanayan yüregindeki caresizlik ve ruhunda esen kasirgalar, dizelere naksedilmis.. Cok etkilendigim bir calisma olmus.. Tebrikler sayin Bicik, sevgilerimle..
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta