Sevenler için çaresizlikten
Büyük dert yoktur.
İki tarafta yanar bu ateşte.
Bir şarkı takılır dilinize,
Çaresizlikten;
Orhan Babadan "Dertler benim çile benim" şarkısını
Sen iki çocuk annesi,
Ben iki çocuk babası.
Sevdalı olmadan
Kara Sevdalı olduk.
Hiç kimse sormazdı
Gözlerimin rengini,
Bu gün bayramın üçüncü günü,
Rüyama gelirsin diye hiç uyumadım.
Seni görebilmek için rüya nöbeti tuttum.
Birde hayal defterime baktım,
Senle olan ne masallar var içinde.
Hiç sormuyorsun ben neresindeyim
Kalbim bir kelebek gibi benim
Seversem konarım, kalbine
Sevmezsen ,
Orta Asya'dan Anadolu'ya göçerim ben.
Senin kalbindende
Uçar gider göçerim ben
Bu sabah yanağımda bir nemlik oldu. Bende yanağımdan dudaklarıma
Gelecek diye. Sessizce durdum. Küçük çocukların saklambaç oyunu gibi, Açtım gözümü elinde mendille eşarp karışımı biri. Beni öptü sahi.kimdi o söyleyemem
Bu gün birbirimizi uzaktan gördük ,
Sen uzakta,ben uzakta baktık birbirimize,
Konuşmadık,gözgöze gelmedik,
Birbirimize az eğik başımızı,
Merhaba Bile diyemedik ,
Gördünmü ;
Kızıma Not
Her akşam sorarsınya,
Baba ne yaptın nasılsın diye,
Bende sana iyiyim derim.
Ne var ne yok dersin bir haber beklercesine,
İyi değilim kızım.diş ağrısı ,
Işığın olam, güneşin olam pencereden al beni,
Bahçende karanfilim olam göğsüne tak beni,
Testin olam pınarından doldur beni,
Pencereden bakan komşu kızı.
Karlarda sekişen sürün olayım,
Gönlündeki tüccarlara sat beni,
Seninle köşe kapmaca oynar gibi durduk hep,
Ne sen ne ben görmedik birbirimizi ,
Kaçtık hep soluk soluğa,
Oyunda bile seni bulan ebe olamadım.
Sen ve beni aşamadık
Seninle köşe kapmaca oynar gibi durduk hep,
Ben bir gökyüzü mavisi gibiydim,
Sakin ve berrak,
Sen deniz mavisi gibiydin.
Hırçın ve dalgalı ,
Birbirimize bakmak serbest,
Buluşmamız,kavuşmamız ,




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!