ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Şiir... bir vatan'dır, şair onun gönül vatandaşı.
Her isteyen şair olamaz! ŞAİR, az kimsenin nasibine düşen bir altıncı duygu hisleri ülkesinde yaşayan Kerem-i kimsedir.
Şair; Duygularında ki hassaslığı, inceliği, güzelliği, kendine has üslubunla dile getiren, benimseten, sevdiren bir BİLGE'dir.
Gizemlikler ülkesinde... gönlünce...özgürce...yaşayan bir edebiyat pervanesidir. Şair, ilham alandan çok ilham veren olmalıdır. Şair, her günkü yaşamın, en güzel ve en zava ...




Merhaba Ahmet Abi; hakkında sadece, seni; 'üstelik 36 yıldır' tanıyor olmak ile gurur duyduğumu ifade etmem, eminim, kitaplara sığmayacak kadar övgü sözcüğü sarf etmeye bedel olacaktır. Upuzun, huzurlu bir ömür dilerim. Özay.