Bilseydim
sen yoksun
gidecektin ta uzaklara
bilinmez diyarlara
saçlarımı taramazdım
deli dolu
aah sevgilim
ne olur
naz etmesen gayrı
bak kış da
zemheriyle birlikte
güldü geçti
Bir akşam üstü
pencere dibinde
Potamyayı geziyor
gözlerim
her taraf beyaz giyinmiş
duman çıkmayan
Zaman nedir ne değildir
akıp gider menzilinde
bir an bile durmak bilmez
kalbinde zamanın durduğu anda
yeni bir anın vaktidir artık!
Ben gidiyorum bir tanem
sokaklar ıssız
ve tenim
soğuk
ayaklarım dolaştı siluetine
gözlerimin feri soldu
Görüyoruz her an hayatın akışını
İlmik ilmik ruhumuza dokunan nakışını
Yaşıyoruz hem yazını hem de kışını
Dünyanın üstünü çiz yavaş yavaş.
Dokun,
dokun yüreğime
aylardan Eylül
mevsim sonbahar
bir sızı düşer içime
tufana sırdaş olan




Bu şaire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!