Ah ben bilsem ki sana gelecek her adımım, sana çıkacak bütün yollarım.. sana nasıl savrulacağımı tahmin edebiliyor musun?
Evden çıkıp attığım her adımda asıl evime yaklaştığımı fark edince, kalbimin kuş gibi çırpınışını hissedebiliyor musun?
Bir yorgunlukla koltukta sızmışken gözümü kapattığımda, karşımda seni görmenin huzurunu biliyor musun?
Sana varmak hissinin bu denli heyecan verici olmasını, yolların hep sana çıkmasını, ellerini, gözlerini ve sesini..
seni içimde, içimin en içinde hissetmenin verdiği o özlemi, yanağımdan süzülen yaşın sıcağını, yaş akıtmadan ağladığım o günleri, sesimi çıkartmaya bile korkarken yana yakıla seni arayışlarımı..
o kokunu..
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Bu şiir ile ilgili 0 tane yorum bulunmakta