Neden arayıp sormazsın beni? ...
Gözlerim çakılı kalır zamana
Günler erir yüreğimden
Düşlerimden çıkaramam seni
Yoruldum artık
Sensizlikte seni beklemekten
Biliyor musun?
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




de ja vu hepimizin hayatinda tekrarlanan olgu üzülmeyin nasil olsa yine gelecek yürek kapiniza bu duygu tebrikler
duygular yanıltır insanı..
bazende tersi insanlar yanıltır duyguları...
ama her defasında üzülen yürek olur...
yürekler...
saygılarımla kutluyorum güzeldi...
Yüreğinize, kaleminize sağlık...
yüreğinize,kaleminize sağlık yolunuz açık olsun.teprikler.
tebrikler ...
Bu şiir ile ilgili 5 tane yorum bulunmakta