Sanrılar ferman okudu da ten, sen sandı,
Her çizgi,her yazgı,söz ve gülüş gibi,
Cevapsız kalsa da,
Derdi hayalden öte olmaz demiştim ya,
Geldinde dokundun,öptün sandı,
Yırtılmış yelkendi,aşağıdaydı fırtınasızdı içim,
Ah geldinde,bakışınla sorgulara başladın sandı..
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Bu şiiri ben, odamda yalnız sesli bir kaç defa okudum. Okunuşu bile o kadar hoş bir duygu veriyor'ki, hocam sizde bu şiirinizi kendinizi vererk sesli okuyun, hem de defalrce her seferinde ayrı bir dünyaya dalacaksınız. Bu şiirdeki derinliğini yorumlamak haddim değil. Ama sayın hocam odanızda bu şiiri sesli okuyun. İmlaya uyarak. Mükemmel bir şiir. Saygılar hocam
KALEMİNE YÜREĞİNE SAĞLIK.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta