Odamın cehennem sıcağında
duvarlar üzerime yıkılırken
içimdeki yangınla birlikte
kendimi doğaın kucağına bıraktım
konuştum konuştum konuştum
toprağa ektim sözcüklerimi
anladı beni tüm varlıklar
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




OLDUKÇA SICAK LİRİK BİR ŞİİR ŞAİRİMİZİ KUTLUYORUZ...
Yalnızlık kokan , yalnızlığın ayrılmazı gözyaşları ile donanmış dizeler , yüreğinize sağlık
Aglamak ta iyidir zaman zaman, hayalkirikligi acidir herzaman, ekilenler bicilemiyorsa,daha zamani vardir muhakkak, en büyük nimeti sabri sokalim devreye, her ekilen ürününü verecektir günün birinde. Saygilarimla
acının olmsadığı yer varmı,
otlar ağaçlar çiçekler,
siz anlatın,
kardeşleriniz kapıları çarpıyor mu yüzünüze.
tebrikler yüreğinize sağlık,bu zamanda olişlrde çarpar oldu arkadaş.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta