Ben her gece, seni düşünüp ağlıyorum
Yokluğunun acısıyla, yüreğimi dağlıyorum
Aşkın kor-alev, için için yanıyorum.
Senli günlerin anılarıyla, avunuyorum..
Pınarlarım kurudu, göz de yaş kalmadı
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




çok duygu yüklü şiir tebrikler
Resmini duvarlara, ismini kalbime kazıdım
Sensiz bir kabusa döndü hayatım.
Cinnetlerdeyim tek çarem intiharım.
Ben her gece hıçkırarak ağlıyorum...
.............İçkanaması ayrılığın özüne isyan suskunluğun dizelerde dışa vurumu iç çekişme harika.........yüreğine sağlık
Derdinden bir gün göçüp gideceğim
Gül yüzüne doyamadan öleceğim
güzel dizeler kaleminiz daimi olsun...
Buğlu ve hüzünlü bir paylaşım okudunm değerli kalemin elinden, bir gülün dikenleri gibi şiirlerde daha güzel.. :)) Ve saygılarla + 10 la kutlarım şair dostu.. N.K.
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta