Yine akşam oldu, ben sensizim.
Sensiz ve kimsesizim.
Ağlıyorum.
Ağlamak güzeldir derdin ya,
İşte ağlıyorum.
Hiç susmadan, utanmadan, korkmadan.
Ağlıyorum.
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ağlamak şair kaderidir derler
Bu siirinizi özellikle cok begendim, cünkü bu hisleri bende paylasiyorum, bence aglamak ve gülmek es degerde...ikiside cok önemli..dimi sevgili arkadasim..umarim duygularinizi hep böyle güzel ve yogun yasarsiniz..elinize saglik..
slm...sizde benim gibi ağlamayı sevenlerdensiniz..aslında sevmek denilemez buna ama... bilmiyorum belkide kader , bağzılarına ağlamak daha çok düşer.. kader dedim ya....yüreğinizin haykırışı kaleminize yansımış gerçekten çok duygu yüklü bir şiir..tebrik ediyorum sizi...yüreğinizdeki sevginiz daim sevdikleriniz hep yanınızda olsun... sevgilerimle...
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta