İstanbul'u geziyorum gözlerimde hüzün
Sonra her baktığım yer sen oluyorsun
Bal renkli gözlerine takılıp kalıyorum
İçin için ağlıyorum...
(19.12.2005)
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Böyle güzel şiirler yazan yüreğe gülmek yaraşır sevgili Hilyem. Tebrikler bir dörtlükde neler gizlemişsin neler.
Tebrikler hilal az öz ve net olan bu harika dörtlügünüzü yürekten kutluyor başarılarınızın devamını diliyorum elleriniz yüreginiz dert görmesin şair Turan çeliker
Gönül dostum, ''Ağlıyorum'' isimli şiirini okudum. Gönlüne sağlık. Yeni şiirlerini beklerim.
Selamlar.
İsmailoğlu Mustafa YILMAZ
çok özeldi adaşım...
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta