Seher vakti dost bağına
Girsem diye ağlıyorum
İnci mercan ayağına
Sersem diye ağlıyorum
Varıp kavuşmak emelim
Anlatmaktan aciz dilim
Aşkı nasıl da çiçekce yaşamıştık biz kadınım
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan
Devamını Oku
Kendi kendime konuşup duruyorum
Dağlara giden patikalarda katılaşan bahar çamurlarında yalnızım
Beni deli sanıyorlar
Sokulmalarımızı unutamıyorum kadınım
Hani gece yarılarında anlatılan




Tebrikler Üstadım.
güzel bir şiir tebrik ederim...
emegine saglik sirr harika
kafiyeleme ve nazımlama olarak iyi de çağımızdan uzak bir yapı bence
klavuz güzel gönlünüz ,
yüreğinize sağlık.
Çoktan kaçtım aza küstüm
Su almıyor kırık testim
Seni ziyarettir kastim
Varsam diye ağlıyorum
çok iyi bir kurgu , nefis olmuş , diline sağlık.
selamlarım
Çok aradım dağda taşta
Akıl koymaz sevda başta
Her gün cemalini düşte
Görsem diye ağlıyorum
ALLAHım ağlatmasın yüreğiniz çok güzel saygıyla kalın
ozanca...dörtlükler..harika...
melek ayaz
Bu harika semai türünü yazan şairi kutlarım. Aşk şiirlerinin sevgili temasını bu türünde şimdilik (okuduklarım içinde)yok. Yüreğine sağlık.
Yürek sesinin satırlarda ıslanmaşı..Hüzün gözyaşlarıyla..Kutluyorum....
Bu şiir ile ilgili 15 tane yorum bulunmakta