Öyle çok gelmiyorsun artık aklıma
Bilinmezliliğin cezp etmiyor ruhumu
Ve gözlerindeki buğu
Sesindeki ezgi
Alıp götürmüyor beni sana
Yoksulluğuma inat
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




Ve sevgili
Ne kadar acını, yokluğunu
Hatıralarını düşünüp kanatsamda içimi
Çırpına çırpına düşsemde boşluğa
içime aksada kanım
olmuyor işte,
AĞLAYAMIYORUM BİLE...çok güzeldi.kutlarım...
Ve sevgili
'Ne kadar acını, yokluğunu
Hatıralarını düşünüp kanatsamda içimi
Çırpına çırpına düşsemde boşluğa
içime aksada kanım
olmuyor işte,
AĞLAYAMIYORUM BİLE...'Yüreğinize Sağlık...
müthiş..müthiş..işte şiir..tam isabet..duygu mükemmel ifade tam isabet..ya o sitem...ağlamıyorum bile..gözyaşlarımı döktüğüm kadar benimdin..
Bu şiir ile ilgili 3 tane yorum bulunmakta