Gün gelir gidersin diye hep korktum
Kalbimin içine hapsettim seni
Sevmişken bu kadar seni yüreğim
Gidiyorum deyip ağlatma beni
Sevda rüzgarıydı biz için esen
Ne güzel günlerdi seninle geçen
Bendim sana aşık delice seven
Gidiyorum deyip ağlatma beni
Gelmeyecek derdik bu aşkın sonu
Sevecektik hani bir ömür boyu
Şimdi kalbim kırık bu gözler dolu
Gidiyorum deyip ağlatma beni
Hiç mi vermedin şu aşkıma değer
Beni hiç sevmemiş o kalbin meğer
Dayanmaz yüreğim gidersen eğer
Gidiyorum deyip ağlatma beni
Sensiz yaşar mıyım güler mi yüzüm
Gidersen içime dolacak hüzün
Nerde yeminlerin nerde o sözün
Gidiyorum deyip ağlatma beni
18/ 04/ 2026…..Berkay KUR
Berkay KurKayıt Tarihi : 18.04.2026 10:04:00
© Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve / veya temsilcilerine aittir.




Bu şiire henüz hiç kimse yorum yapmadı. İlk yorum yapan sen ol!