Görmeni isterdim şu an yüzümü
Okurdun gözlerimden acı hüznümü
Kırılsa kalemim yok yazmanın mümkünü
Yazamadım gülmeyi,ondan ağlarım.
Dağarcığım dolmuş,taşıyor
Dertler istemesem de boyumu aşıyor
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




candan tebrikkkkkk
yüreğinize sağlık... tebrikler..
yüreğinize sağlık... tebrikler..
Yazan yüreğiniz solmasın. Kaleminiz daim olsun. Saygılar.
güzel bir ?iir olmu? tebrik ederim yüre?inize sa?lyk
ayryca ?iirime göstermi? oldu?unuz ilgiyede te?ekkürler.sevgiyle kalyn
ağlamak ne güzeldir
içten dökülürse damlalar,
hüznümüzün sevincimizin ortağı
ağlarım..
yüreğinize sağlık
Güzeldi tebrikler Ayhan bey.Yeni yılla birlikte tüm yaşamınızda şans sizden yana olsun ve sevinçten ağlayın..sevgiler.
Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta