Görmeni isterdim şu an yüzümü
Okurdun gözlerimden acı hüznümü
Kırılsa kalemim yok yazmanın mümkünü
Yazamadım gülmeyi,ondan ağlarım.
Dağarcığım dolmuş,taşıyor
Dertler istemesem de boyumu aşıyor
ben hiç böylesini görmemiştim
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı
Devamını Oku
vurdun kanıma girdin itirazım var
sımsıcak bir merhaba diyecektim
başımı usulca dizine koyacaktım
dört gün dört gece susacaktım
yağmur sönecekti yanacaktı




candan tebrikkkkkk
yüreğinize sağlık... tebrikler..
yüreğinize sağlık... tebrikler..
Yazan yüreğiniz solmasın. Kaleminiz daim olsun. Saygılar.
güzel bir ?iir olmu? tebrik ederim yüre?inize sa?lyk
ayryca ?iirime göstermi? oldu?unuz ilgiyede te?ekkürler.sevgiyle kalyn
ağlamak ne güzeldir
içten dökülürse damlalar,
hüznümüzün sevincimizin ortağı
ağlarım..
yüreğinize sağlık
Güzeldi tebrikler Ayhan bey.Yeni yılla birlikte tüm yaşamınızda şans sizden yana olsun ve sevinçten ağlayın..sevgiler.
Tebrikler. Sevgiler
Bu şiir ile ilgili 8 tane yorum bulunmakta