Ah çektim de gülmedim
Ben murada ermedim
Çok güzeller gördüm de
Ben senden geçemedim
Şu dere al olaydı
Selviler dal olaydı
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




Ne kadar naif ve tatlı bir üslupla yazılmış :)
Elinize emeğinize sağlık. Tebrikler...
Çok çok güzeldiiiii. İçim açıldı :)) yüreğinize ve kaleminize sağlık. Saygılar
Türkü tatında güzel bir sevda şiiri tebrikler
TEBRİKLER...yüreğinize sağlık sn şaire Hasime Dapa.
Kalemin kelâmından bellidir o bileğin hüneri.....sizi destekliyorum.....
En derin hürmetlerimle...başarılar dilerim...
Her şey gönlünüzce olsun..esen kalınız her daim.
“Sabahın seherinde
Ağlarım dizlerinde
Seni bana verseler
Vız gelir ölüm bile”
Kutlarım çok güzel.
Çok Teşekkürler ederim efendim
Saygılar Hürmetler sunarım.
Hayırlı Akşamları Huzurlu Günler dilerim Selamlar..
Sevgiliye güzel bir sitayiş şiiri,yürekten kutluyorum şaire'miz.Selam ve saygılar..
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta