Ne zormus aslinda birilerini çok uzaklara yolcu etmek,
Hiç dönmeyecegini bile bile aci ile vedalar etmek.
Anlamsiz, belki de ben anlamak istemiyorum
Bu denli acilari yasatarak gidilecekse, nedendir gelmek..
Dün bir arkadasimi kaybettim! sadece taniyordum onu ve ailesini,
Bassagligi veremedim kelimeler bogazimda dügümlendi.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




acılar paylaşıldıkça azalır. bu paylaşımız sizi biraz olsun rahatlatmıştır umarım. aslında gidenlere ağlanmaz ama, geri dönmeyecek olduklarını düşünüp ağlarız hep. akan yaşlar sevgidendir. dostunuz için allahtan rahmet diliyorum. yakınlarına allah sabır versin.
saygılar
kutlarım paylaşımızı
Tam pua
Ramazan Uğur
emeğinize yüreğinize sağlık tebrikler.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta