Hayatta,
Hep gülmek olmaz,
Bazen,
Ağlamak ta güzeldir...
İnan,
Hep mutlu olunmaz,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




Çok doğru ve güzeldi.
ağlamak her zaman en saf hali olduğu için insanın tabiki de güzeldir.kaleminiz dert görmesin şair yürek...
acı olmadan tatlının değeri bilinmez sözü geldi aklıma
Cok dogru bir görüs hep mutlu olunmaz arada bir aglamakda güzeldir aglamali ki mutlulugun kiymeti biline ´tek dilegim uzun ve önemli olmasin aglama süresi ve nedeni saygilarimla
siir-ce
:)))
Evet ağlamak arada bir güzel ama, yine de hiç kimsenin ağlamaması dileğimdir... Tebrikler...
Dogru söze ne hacet..Tebrikler, sevgilerimle..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta