Hayatta,
Hep gülmek olmaz,
Bazen,
Ağlamak ta güzeldir...
İnan,
Hep mutlu olunmaz,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Çok doğru ve güzeldi.
ağlamak her zaman en saf hali olduğu için insanın tabiki de güzeldir.kaleminiz dert görmesin şair yürek...
acı olmadan tatlının değeri bilinmez sözü geldi aklıma
Cok dogru bir görüs hep mutlu olunmaz arada bir aglamakda güzeldir aglamali ki mutlulugun kiymeti biline ´tek dilegim uzun ve önemli olmasin aglama süresi ve nedeni saygilarimla
siir-ce
:)))
Evet ağlamak arada bir güzel ama, yine de hiç kimsenin ağlamaması dileğimdir... Tebrikler...
Dogru söze ne hacet..Tebrikler, sevgilerimle..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta