zeynep'e...
bir göz ifrazatı zannedilir genelde
ağlamak
oysa bilmezler ki onun geldiği yer
ta ciğerin ortasıdır
ağlamak,
Sırtımda, taşınmaz yükü göklerin;
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?
Devamını Oku
Herkes koşar, zıplar, ben yürüyemem!
İsterseniz hayat aşını verin;
Sayılı nimetler bal olsa yemem!
Ey akıl, nasıl delinmez küfen?




teşekkür ederim :))
sen bu şiiri nassı çıkartırsın! yapma böyle şeyler bi daha..çok güzel mustafa...çok hoş..mükemmel (hayır abartmıyorum!) bu şiirini çok seviyorum..bunu bana ithaf etsene:pP
ikinci kere çok sevdim.eline gözüne sağlık ey şair.
'...terk edişine ovayı mesaisini bitirmiş
yarına çıkması bilinmez güneşin'
bu şiirini çok sevdim.
(gerçi okumadıklarım arasında daha çok seveceklerim çıkacaktır)
Bu şiir ile ilgili 4 tane yorum bulunmakta