Kim ağlarsa şimdi dünyada bir yerde,
nedensiz ağlarsa dünyada,
bana ağlar.
Kim gülerse şimdi bir yerde geceleyin,
nedensiz gülerse geceleyin,
bana güler.
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




hayata bakarken ne neden diye düşünmedekten alamıyoruz kendimizi. bazen gözlerimizi kapayıp huzur bahçelerinde dolaşmak lazım kayıtsız sorumsuz öylece.
kutlarım tebrikler
senin için rilke senin için..
ağlanır gülünür gidilir ölünür
senin için rilke..(adının ne önemi var)
yaşanır..
@..
'kim ağlarsa şimdi dünyada bir yerde,
nedensiz ağlarsa dünyada,
bana ağlar.'
rilke senin yüreğin küçük asyada odasına kapanmış bir aşk'a takıldı...
saatler hızlı :) ve nedensiz ağırlaiırsa belli ki bekleyen var :)
aglayan cocuklarin resmini cizdim bugunde.. dunyanin herhangi bi yerinde aglarsa bir cocuk kaldirir cenazesini cocuk yuregimin.... deniz'e merhaba
a
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta