Abdülkadir Güler (Araştırmacı-yazar)
Bir gün derste öğretmenim,
‘Birer ağaç dikin’ dedi.
‘Benden size olsun öğüt,
Gelecekte bu ağacın
Meyvesini biçin’ dedi.
Ertesi gün bir bahçede,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




Harika kutlarım hocam
Dikiyorum ben de çok güzel oluyor
Meyvesini de yedim.
Şairin Notu: Bu şiirim Ankara'da Koza Yayınları arasında çıkan İlköğretim Sınıf 4.Türkçe kitabında (s.64 - 65) ' te yayımlanmıştır. Kitap M,E,B, Talim veTerbiye Kurul Baş
kanlığının I0.07. 1998 tarih ve 96 sayılı kurulu kararı ile 1998'den beri onaylanarak okullarımzda Türkçe derslerinde halen okutulmaktadır.İlgi gösterenlere teşekkürlerim vardır. A.Güler.
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta