Neyleyim bir dame düştü şu gönül,
Hicranın od’uyla natuvan olur.
Bülbül’e yasaklı kalmış ise gül,
Firakın cevriyle perişan olur…
Yalvarmak yakarmak nafile mi ki,
Pişmanlık kar eder mi şimdi acep…
Akrep gibisin kardeşim,
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.
Devamını Oku
korkak bir karanlık içindesin akrep gibi.
Serçe gibisin kardeşim,
serçenin telaşı içindesin.
Midye gibisin kardeşim,
midye gibi kapalı, rahat.




EDEBİ DEĞERİ BÜYÜK BİR ŞİİR YAZMIŞSINIZ.YÜREĞE SEVGİ VE SAYGILARIMLA.TEBRİKLER..
hocam çok güzel bir eser gönlünüze sağlık
gönlünüz hoş kaleminiz hiç susmasın
selamlar
Neyleyim bir dame düştü şu gönül,
Hicranın od’uyla natuvan olur.
Bülbül’e yasaklı kalmış ise gül,
Firakın cevriyle perişan olur…
kaleminiz daim olsun..
Neb in vuslat için çağırdığın gün,
Hayalin bu canın yaranı olur...
Sırlar perdesinin açıldığı gün,
Seninle bu canım dermanı bulur..
sevgi dolu dizeler..nazik ifadeler..kutlarım Üstadım,saygılarımla.
Sevgi dolu o güzel yüreğinizi ve harika şiirinizi tüm kalbimle kutluyorum.Çağlayan yürek ne güzel satırları süslemiş.Tebrikler sevgiyle kalınız saygı ve sevgilerimle.10puan+ant.ZEYNEP EROĞLU
t e b r i k l e r
kanayan her yürek şiirle sağıltılır.. tesadüfler bizim gerçek anlarımızın yansımalarıdır.. bırakın şiirlerin burgacında acılarımızı unutalım.. hoş bir şiir tadını alana saklıyor
Bu şiir ile ilgili 7 tane yorum bulunmakta