Kirpiklerinin mazeretine
sığınır,düşlerimin kuşları
Her satır başında büyük
harfle başlarım .
Her şiirin gizeminde
Aslında kitaplar duraksadı.
Unutmuşlar ve vazgeçmişlerin
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




Kumpasların seviciliğine
batar ,kalbimin çivileri.
Kutlarım Hanımefendi,
Nice şiirlerinize,
Sağlıcakla şen ve esen kalınız,
Saygı ile
Şiir sahibine göre dillenir at sahibine göre....
Yüreğinize sağlık yureksesinz hiç susmasın Tebriklerimle...
Kalbin çivileri sevgiyi perçinlesin.
Şiiriniz için tebrik ediyorum.
Kaleminize gönlünüze sağlık.
Her daim esenlikte kalın.
Saygılarımla.
"Adını sen koy"
Diyor şiir,,,
Hadsizliğin,
Ölçüsü kaçmış "ilişkilerin",
Basitliğin...
Yaşadığımız dönemin de adıdır sanırım,
"Yalanın, talanın" baş köşede,
Aklın, vicdanın ve "hakkın" yerlerde sürünmesi,
Bilenlerin,
Farkında olanların da isyanı!
Adı vardır elbet,
"Zaman koyacaktır" Aslı Hanım,
Tebrikler...
Kıran kırana isyandır,
edebiyat tutanakları..
Herkes hakikat arar,
rüyaların sarmaşığında
Belki de gerçekler korkutuyordur. Ama çıkışa gitmek sadece gerçeklerle mümkündür.
Kaleminize sağlık…
Selamlarımla.
Keşke biraz bizler gibi yeni katılanlara ön verilse bu platformda..O nedenle fazla paylaşım yapmıyorum..Beklenenin ötesine geçilmedikçe ,aynı tas,aynı hamam..Bakıyorum aynı kişilerin şiiri günün şiiri seçilmiş.Her renk olsun burda ,ne zararı olur ki?
Yeni kalemler desteklenmeli ,şahsım için arzetmiyorum bu ifadeyi ..Türk Şiiri gelişsin ,herhangi bir kazancım yok yazmaktan..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta