Aklım tek dilde konuşsa da; yüreğim seni yüz dilde anlatırdı!
Gözlerim öyle kelimelerle konuşurdu ki;
Dilim onları telaffuz edemeye bile yetmezdi!
Ah keşke;
Noktayı koymak bu kadar zor olmasaydı.
Tamamlayamadığım cümlelerim,
İçerden çıkacak birazdan adam
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam
Devamını Oku
Yılların tortusu çökmüş yüzüne
Alnını güneşe serecek adam
Uykusuz ranzalar suskun voltalar
Geride kalacak ve ah hüzünle
Bir gül gibi savrulup gülecek adam




bu akşam okuduğum favori şiirim yüreğine sağlık
Yüreğinize sağlık çok güzel.
Yüreğinize sağlık
nereye gittiğini bilmiyorsan hiçbir rüzgar seni herhangi bir limana sürüklemeye yetmez...tem olarak yine iyi bir şiir. şiir kalitesi ise tartışmaya gelmez. güzel kurgu , güzel bir dil.
Aklım tek dilde konuşsa da;
yüreğim seni yüz dilde anlatır
Gözlerim devasa kelimelerle konuşur
Dilim onları telaffuz etmeye yetmez
iyi bir dörtlük olabilirmiş.
selamlarım.
yüreğinize saglık efendim saygılarımla
evet unutulan konulu şiirinizi beğeniyle okudum kutlarım tam puan saygılarımla..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta