Aklım tek dilde konuşsa da; yüreğim seni yüz dilde anlatırdı!
Gözlerim öyle kelimelerle konuşurdu ki;
Dilim onları telaffuz edemeye bile yetmezdi!
Ah keşke;
Noktayı koymak bu kadar zor olmasaydı.
Tamamlayamadığım cümlelerim,
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm
Devamını Oku
Şehre simsiyah bir kar yağar
Yollar kalbimle örtülür
Parmaklarımın arasından
Gecenin geldiğini görürüm
Ben ölürsem akşamüstü ölürüm




bu akşam okuduğum favori şiirim yüreğine sağlık
Yüreğinize sağlık çok güzel.
Yüreğinize sağlık
nereye gittiğini bilmiyorsan hiçbir rüzgar seni herhangi bir limana sürüklemeye yetmez...tem olarak yine iyi bir şiir. şiir kalitesi ise tartışmaya gelmez. güzel kurgu , güzel bir dil.
Aklım tek dilde konuşsa da;
yüreğim seni yüz dilde anlatır
Gözlerim devasa kelimelerle konuşur
Dilim onları telaffuz etmeye yetmez
iyi bir dörtlük olabilirmiş.
selamlarım.
yüreğinize saglık efendim saygılarımla
evet unutulan konulu şiirinizi beğeniyle okudum kutlarım tam puan saygılarımla..
Bu şiir ile ilgili 6 tane yorum bulunmakta