Ben
Hala çocuğum
Bakma göz yaşlarımdaki çakıl taşlarına
Omuzlarım henüz palazlanmadı
Yüküm ağır, yolum ırak
Lodosmudur bu nedir savuran
Bakakalırım giden geminin ardından;
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.
Devamını Oku
Atamam kendimi denize, dünya güzel;
Serde erkeklik var, ağlayamam.




ben de böyle yazmak istiyorum bende ben de kıskandım okulda edebiyat dersinde kopya çekmeseydim keşke imla hatalarım olmazdı:(
tebrikler
'ben hala çocuğum'.....içimdeki büyümeyen çocuk hep çocuk kalmamı istiyor.şiirinizi okurken 'dedeme götüreyim başlıklı şiirim geldi aklıma.oradan bir-iki dize ekledim.Evet,sayın Tuncel belki de çocuk yanımızla tutunuyoruz yaşama.yoksa nasıl yaşanır hergün yeni bir hendek çıkarken karşımıza.kutlarım,saygılarımla
Bu şiir ile ilgili 2 tane yorum bulunmakta